Review blog

Tuesday, January 6, 2009

Iklan terkini di Isuhangat :

Review blog, saya review blog/web anda dan tarik trafik dari isuhangat ke blog anda.

Lihat post:

http://isuhangat.blogspot.com/2009/01/senangnya-buat-blog.html

dan hasilnya:






Post di atas bukan review blog, hanya setakat promote sahaja. Kalau anda meletakkan ayat yang power saya yakin lebih banyak hit yang anda akan dapat.

Iklan review blog ini hanya dibuat seminggu untuk satu post sahaja.

TESTIMONI

Pada tahun lepas saya telah mencuba servis banner untuk diletakkan di www.blalang.com. Wow tak sampai beberapa jam mengiklankan banner tu , traffic datang mencurah-curah ke website saya tak cukup dengan itu sampai tak menang tangan saya membalas panggilan telefon dan sms dari pembeli yang berminat untuk membeli kad hari raya dan gift yang lain. Sampai saya terpaksa inform shaid untuk pull out banner sebab sehingga order dah tutup masih dapat panggilan tempahan.

Tahun ini sekali lagi saya mencuba perkhidmatan baru yang di perkenalkan shaid iaitu review traffic, tak sangka dalam masa 3 hari traffic naik sehingga mencecah 600 . Terima kasih saya betul-betul puas hati.

-nuraz ariff
www.kreatifaktif.com


Harga Review Blog : RM30.

Cara pembayaran boleh rujuk di :

http://freecyberincome.blogspot.com/2007/07/tempahan-iklan-di-isuhangat.html

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP